Marknadsplan för företaget KoneKai
Salonen, Daniel (2020)
Salonen, Daniel
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202001131246
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202001131246
Tiivistelmä
Opinnäytetyö tehtiin Uudessakaarlepyyssä sijaitsevan KoneKain puolesta. KoneKai on Strongan tuotteiden, kuten koukkovaunujen ja dumpperivaunujen vähittäiskauppias. Tutkintohankkeen tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma yritykselle ja kehittää sen markkinointia. Opinnäytetyö koostuu teoreettisesta ja empiirisestä osasta. Opinnäytetyön teoreettisessa osassa kuvataan markkinointisuunnitelman eri osat ja käytetyt analyysit. Myös markkinoinnin perusteiden teoriaa käsitellään. Markkinasuunnitelma toteutettiin teorian ja yhtiön toimitusjohtajan Christoffer Sirénin avulla. Yhteistyössä suunnitelltiin tulevaisuuden strategioita ja tavoitteita. Tuloksena on selkeä ja tehokas työkalu markkinointisuunnitelman laatimiseen nyt ja tulevaisuudessa.