Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Assistentti- ja digitoimisto Avitas Oy:n asiakkaan matkan kartoitus

Moilanen, Jenna (2020)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö_JennaMoilanen.pdf (1.768Mt)
Lataukset: 


Moilanen, Jenna
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202001231523
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena oli Assistentti- ja digitoimisto Avitas Oy:n asiakkaan matkan määrittely. Tavoitteena oli luoda toimeksiantajalle yleiset asiakaspersoonat ja asiakasmatkakartta, jotka perustuvat asiakkaiden haastatteluihin ja dataan. Tarkoituksena oli luoda visuaaliset tuotokset, jotka auttavat toimeksiantajaa ymmärtämään paremmin asiakastaan asiakkuuden eri vaiheissa ja tekemään asiakaskokemuksesta parhaan mahdollisen.

Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä sisältäen teoreettisen ja toiminnallisen osuuden. Teoriaosuus koostui palvelumuotoilun, asiakaskokemuksen, asiakaspersoonien ja asiakkaan matkan teoriasta. Tutkimusmenetelmät ja niiden eettisyys esiteltiin omassa luvussaan. Toiminnallinen osuus sisälsi suunnittelun sekä toteutuksen vaiheet. Toiminnallisen osion toteuttamisessa sovellettiin Double Diamond -prosessimallia.

Opinnäytetyön tuloksena syntyi kolme asiakaspersoonaa ja asiakasmatkakartta. Haastatteluaineistoista saatiin tietoa, jonka pohjalta tuotoksista pystyttiin luomaan todenmukaiset. Toimeksiantaja voi hyödyntää tuloksia asiakaskokemuksen parantamisessa ja markkinoinnin kohdentamisessa. Nykypäivän muuttuvassa maailmassa asiakaspersoonat ja asiakasmatkakartta eivät pysy ikuisesti samanlaisina, vaan niitä täytyy kehittää muutoksen mukana.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste