Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kokouspalvelujen kehittäminen : Radisson Blu Marina Palace

Eskelinen, Satu (2011)

 
Avaa tiedosto
Satu Eskelinen.pdf (528.8Kt)
Lataukset: 


Eskelinen, Satu
Turun ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201104154389
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä kuvataan Radisson Blu Turun hotellin kokouspalvelujen nykyhetken tilaa asiakaskyselyn pohjalta. Työn tarkoituksena on kehittää kokouspalvelun toimintoja tulevaisuuden kiristyvässä kilpailussa. Opinnäytetyön lähtökohtana on selvittää kokouspalveluiden nykytila ja kehittää hotellin kokouspalveluja kyselyn pohjalta asiakaan toivomaan suuntaan. Tarkoituksena on pohtia kokoustoiminnoille tulevaisuuden näkymiä, jotka palvelisivat yritystä kiristyvässä kilpailussa. Kehityksen perustana ovat liiketoiminta sekä asiakaspalvelu ja niiden yhdistäminen asiakasvaatimuksiin.
Kokouspalveluiden jatkuva kehittäminen on tärkeää, jotta kokouspalveluiden käyttöaste hotellis-sa säilyy hyvänä. Radisson Blu hotellille ei ole tärkeää vain uusien kokousasiakkaiden hankki-minen, vaan myös vanhojen asiakassuhteiden ylläpito ja hyödyntäinen. Yrityksen täytyy jatkuvasti kehittää asiakassuhteitaan, tuotteitaan ja palveluitaan pysyäkseen kilpailussa mukana. Tähän tarvitaan säännöllistä asiakastyytyväisyyden seurantaa.
Varsinaiset tuotteet ovat monilla hotelleilla ja kokouksenjärjestäjillä hyvin samanlaisia, joten lisäarvon tuottaminen asiakkaalle pelkän varsinaisen tuotteen avulla on vaikeaa. Tuotteen käsi-tettä pitää kasvattaa laajennettuun käsitteeseen, joka sisältää varsinaisen tuotteen lisäksi yrityksen palveluympäristön, asiakkaan ja yrityksen välisen vuorovaikutuksen, asiakkaan oman osallistumisen tuotteen syntymiseen sekä saavutettavuuteen liittyvät tekijät.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste