Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Brändin ilmeen kehittäminen : Case: Termater oy:n Koko katto -palvelu

Kivijärvi, Jukka (2011)

Avaa tiedosto
Kivijarvi_jukka.pdf (1.121Mt)
Lataukset: 


Kivijärvi, Jukka
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201105056269
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena oli brändin kehittäminen Termater oy:n elementti rakentamiseen perustavalle Koko katto -palvelulle. Painopiste brändin kehittämisessä oli brändin ilmeen suunnittelussa.
Kilpailija-analyysia suoritettiin kolmesta tärkeimmästä kilpailijasta. Tällä haettiin keinoja, joilla Koko katto -brändin viestinnässä ja ilmeessä voitaisiin erottautua markkinoilla.
Projektin produktiivinen materiaali koostuu Koko katto -brändin graafisesta ohjeistosta sekä ilmeen sovelluksista.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste