Brändin ilmeen kehittäminen : Case: Termater oy:n Koko katto -palvelu
Kivijärvi, Jukka (2011)
Kivijärvi, Jukka
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201105056269
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201105056269
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena oli brändin kehittäminen Termater oy:n elementti rakentamiseen perustavalle Koko katto -palvelulle. Painopiste brändin kehittämisessä oli brändin ilmeen suunnittelussa.
Kilpailija-analyysia suoritettiin kolmesta tärkeimmästä kilpailijasta. Tällä haettiin keinoja, joilla Koko katto -brändin viestinnässä ja ilmeessä voitaisiin erottautua markkinoilla.
Projektin produktiivinen materiaali koostuu Koko katto -brändin graafisesta ohjeistosta sekä ilmeen sovelluksista.
Kilpailija-analyysia suoritettiin kolmesta tärkeimmästä kilpailijasta. Tällä haettiin keinoja, joilla Koko katto -brändin viestinnässä ja ilmeessä voitaisiin erottautua markkinoilla.
Projektin produktiivinen materiaali koostuu Koko katto -brändin graafisesta ohjeistosta sekä ilmeen sovelluksista.