Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Key account acquisition and retention in the United Kingdom private medical insurance market : case study: AXA PPP healthcare

Nordberg, Sini (2011)

 
Avaa tiedosto
Thesis S.Nordberg.pdf (1.207Mt)
Lataukset: 


Nordberg, Sini
Turun ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201105107051
Tiivistelmä
Asiakassuhteiden hallinta ja avainasiakkuuksien hallinta ovat saavuttaneet suuresti huomiota lähivuosina niin akateemikoilta kuin ammatinharjoittajiltakin. Tämä opinnäytetyö omaksuu avainasiakaskeskeisen näkemyksen asiakassuhteiden hallintaan tavoitteenaan ymmärtää miten yritysavainasiakkuuksia hankitaan ja ylläpidetään merkittävässä yksityisiä sairasvakuutuksia tarjoavassa yrityksessä Yhdistyneessä kuningaskunnassa. Täyttääkseen aukon aiemmassa kirjallisuudessa, tutkimuksen osatavoitteena on antaa käytännön kuvaus avainasiakkaiden erityiskohtelun osapuolista.
Opinnäytetyön tutkivan tapaustutkimuksen kohteena on AXA PPP healthcare, yksi Yhdistyneen kuningaskunnan suurimmista yksityisten sairasvakuutusten tarjoajista. Tutkimustavoitteen saavuttamiseksi asiakkuussuhteiden sekä avainasiakkuuksien hallintaan liittyvää kirjallisuutta arvioitiin uuden empiirisen aineiston valossa; materiaali kerättiin haastatteluissa AXA PPP healthcaren edustajilta, jotka toimivat eri tasoilla avainasiakkuuksien hallinnan toiminnoissa.
Avainasiakkuuksien hallinta on AXA PPP healthcaressa vakiintunut strategia pitkäaikaisten ja molempia osapuolia hyödyttävien suhteiden kehittämiseksi tärkeimpien yritysasiakkaiden kanssa. Empiiriset löydökset korreloivat suurelta osin aiempien tutkimustulosten kanssa joko toteutettuina toimenpiteinä tai pyrkimyksinä. Tulokset korostavat yritystason kompetenssien kehittämisen tärkeyttä avainasiakkuuspäälliköiden tukemisessa; he rakentavat henkilökohtaisia suhteita yhdyshenkilöidensä kanssa ulkoisesti ja sisäisesti avainasiakkuussuhteita kehittääkseen.
Tämä opinnäytetyö lisää avainasiakkuuksien hallintaan organisaatiomalleihin ja –käyttäytymiseen liittyviä näkökulmia. Se tarjoaa käytännönläheisen kuvauksen mahdollisten ja olemassa olevien avainasiakkaiden erityiskohtelusta osana kyseisten asiakkuuksien hankinnan ja ylläpitämisen prosesseja.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste