Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Event Marketing : Case Study: Trakehner Hengstmarkt

Rosenström, Maria (2011)

 
Avaa tiedosto
Rosenstrom_Maria.pdf (559.3Kt)
Lataukset: 


Rosenström, Maria
Yrkeshögskolan Novia
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201105269818
Tiivistelmä
Tiivistelmä

Opinnäytetyöni syntyi ulkomaan työharjoittelujaksoni tuloksena. Olin kolme kuukautta Saksassa ratsuttajan/hevosenhoitajan työtehtävissä yhdistettynä markkinointitehtäviin. Tänä aikana kohtasin monia markkinointikeinoja, joista tapahtumamarkkinointi (Event Marketing) teki minuun suurimman vaikutuksen.

Koska Saksa on Suomea paljon kehittyneempi ratsujalostuksessa ja ratsastusurheilussa, heräsi kysymys, miksi saksalaiset onnistuvat tässä niin hyvin, ja mitä Suomella olisi opittavaa Saksan käytännöistä.


Saksalainen tapahtuma Trakehner Hengstmarkt on tapahtumamarkkinoinnin parhaimpia konkreettisia esimerkkejä, joten olen yhdistänyt teoriaa tapahtumien järjestämisestä markkoinointikeinona ratsujalostukseen sekä ratsastusurheiluun.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste