Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma : case Fitness Stop Oy

Tikkanen, Tuomas (2011)

 
Avaa tiedosto
Tikkanen_Tuomas.pdf (1.004Mt)
Lataukset: 


Tikkanen, Tuomas
Turun ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011060911592
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajayritykselle, Fitness Stop Oy:lle markkinointisuunnitelma. Työ sisältää markkinointisuunnitelman teoreettisen osuuden, jossa käsitellään markkinointisuunnitelman määritelmä osa-alueittain. Määritelmässä kerrotaan markkinointisuunnitelman tarpeellisuudesta yrityksille ja mitä sillä yritetään saavuttaa.

Tarkoituksena oli luoda toimiva runko, jonka avulla yritys voi suunnitella ja toteuttaa markkinointiaan tulevaisuudessa. Markkinointisuunnitelmassa on annettu vaihtoehtoisia toimintamalleja. Se sisältää myös muutamia tarkkoja lyhyen aikavälin esimerkkitoimenpiteitä. Painopisteenä työssä on kuitenkin pitkän tähtäimen ohjeistuksien ja suuntalinjojen muodostaminen yrityksen markkinoinnin apuvälineiksi.

Suunnitelmaan liitettiin kyselytutkimus, joka suoritettiin paikallisessa Gym2000 kuntokeskuksessa. Kysely suoritettiin lomakekyselynä. Kyselylomakkeet olivat kahden viikon ajan Gym2000 kuntokeskuksen vastaanottopöydällä asiakkaiden täytettävissä. Kyselyn tulosten pohjalta tehtiin joitakin toimenpidesuunnitelmia, joita yritys voi halutessaan hyödyntää.

Toimeksiantajan yritykselle tehtiin myös mainospohja koemarkkinointia varten. Markkinointikirjepohjassa oli käytetty yrityksen visuaalista ilmettä ja tuotteita. Pohjaan oli liitetty alennusetukuponki, jota yritys voi hyödyntää koemarkkinoinnin seuraamisessa. Asiakas voi hyödyntää kupongin alennuksen tuomalla sen mukanaan myymälään.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste