Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Helsinki Motorsport Weekend 7.-8.8.2010 : Moottoriurheilutapahtuman järjestäminen

Ranta, Toni; Tyagi, Ashish (2011)

 
Avaa tiedosto
Ranta_Toni_Tyagi_Ashish.pdf (63.84Mt)
Lataukset: 


Ranta, Toni
Tyagi, Ashish
HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201105269735
Tiivistelmä
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö kertoo Elokuussa 2010 järjestetystä Helsinki Motorsport Weekend-moottoriurheilutapahtumasta, jonka järjestäjänä on toiminut T&A Promotions Oy (Toni Rannan ja Ashish Tyagin omistama osakeyhtiö). Tapahtuman tavoitteena oli tuoda moottoriurheilu takaisin Helsingin-alueelle, jossa se on aikoinaan ollut Thunder-ajojen muodossa. Opinnäytetyön sisältö koostuu tapahtuman järjestämisen eri elementeistä, suunnitteluvaiheesta lopputulokseen. Tapahtuman suurina yhteistyökumppaneina toimi automerkki Ford, Gasum-maakaasuyhtiö sekä RedBull / Kopparberg Finland ja tapahtumatekniikasta, cateringista ja lipunmyynnistä vastasi Eastway.

Helsinki Motorsport Weekend järjestettiin 7.- 8.8.2010 Helsingin Kalasataman alueella. Tapahtumassa moottoriurheilutähdet eri autoluokista mittelivät paremmuudestaan, Kalasatamaan rakennetulla moottoriurheilustadionilla. Yhteensä tapahtumaan osallistui yli kolmekymmentä nimekästä kuljettajaa, monesta eri autourheiluluokasta. Tähdet kisailivat viikonlopun aikana kolmella erityyppisillä kilpa-autoilla.

Opinnäytetyön teoria koostuu tapahtuman suunnittelusta ja sen eri osavaiheista ja toteutuksesta. Teoriana opinnäytetyössä on käytetty Event Management for tourism, cul-tural, business and sporting events ja Risk Management for Meeting and Events kirjoja. Tapahtumaa markkinoitiin monella eri keinolla, joista suurimmassa roolissa olivat TV-mainonta, lehtimainonta sekä internet/sosiaalinenmedia. Mainonta oli kohdistettu moottoriurheilun ystäville sekä lapsiperheille.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste