Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Kundtillfredsställelse vid K-Supermarket i Hangö

Baarman, Robin (2011)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
SLUTARBETE.pdf (621.8Kt)
Lataukset: 


Baarman, Robin
Yrkeshögskolan Novia
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011062312439
Tiivistelmä
Målet med detta examensarbete var att ta reda på hur nöjda Hangöborna är med K.Supermarket på orten. Jag ville få fram vad som fungerar och inte fungerar i butiken för att få ett underlag för vad som eventuellt behöver förbättras. Syftet med undersökningen var också att utreda konkurrensförutsättningarna för butiker på små orter. I undersökningen koncentrerade jag mig främst på frågor kring varför kunderna har valt att handla i just K-Supermarket i Hangö.
Jag gjorde undersökningen med hjälp av enkäter som jag delade ut till människor som bor i Hangö. Sammanlagt delades 106 enkäter ut. 73 av dem besvarades. Svarsprocenten var 69 %.
Resultatet visar att kunderna överlag är mycket nöjda med servicen i butiken. Enligt kunderna är sortimentet och läget de främsta orsakerna till att de väljer att handla i K-Supermarket i Hangö.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste