Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Instagram sisältösuunnitelma ja -julkaisukalenteri pienyritykselle

Tamminen, Sini (2020)

 
Avaa tiedosto
Sini_Tamminen Opinnäytetyö.pdf (5.546Mt)
Lataukset: 


Tamminen, Sini
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202003233762
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyön tavoitteena on luoda pienyritykselle Instagram-tilille julkaisukalenteri ja visuaalinen sisältösuunnitelma. Suunnitelman ja julkaisukalenterin avulla tavoitellaan yrityksen tunnettuuden lisäämistä ja liiketoiminnan kasvua. Suunnitelma on laadittu yritykselle sisältömarkkinoinnin periaatteiden avulla huomioiden tämän hetken trendit markkinoinnissa ja mainonnassa.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa käydään läpi, millaista markkinointi on tällä hetkellä. Teoriassa käsitellään sosiaalisesta mediasta ainoastaan Instagramia, sillä työn tulos on kohdennettuna kyseiseen sovellukseen. Visuaalisuus tämän päivän markkinoinnissa ja Instagramissa on myös teoriaosuudessa mukana. Case-osuudessa käsitellään yrityksen sisältösuunnitelmaa ja julkaisukalenteria analyysien, ostajapersoonan luomisen ja sisällöntuotannon mallien avulla.

Sosiaalisen median hyödyntäminen on hyvin toteutettuna tehokasta, mutta vaatii yrittäjältä tarkkaa suunnitelmaa sekä resursseja, jotka asettavat haasteita etenkin pienyrityksille. Ajantasaisuus, visuaalisuus, laadukas sisältö, vuorovaikutus ja auttamisen kulttuuri sosiaalisessa mediassa ovat tärkeitä tekijöitä luottamuksen ja sitouttamisen saavuttamisessa sosiaalisessa mediassa. Erityisesti Instagramin hyödyntäminen visuaalisessa kuluttajakaupassa on tehokas viestinnän väline, jonka mahdollisuudet tämän päivän yrityksen on syytä ottaa haltuun, mikäli yritys haluaa lisätä yrityksen tunnettuutta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste