Uudistetun myymälän avajaistapahtuman järjestäminen
Reiman, Anu (2020)
Reiman, Anu
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202004074659
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202004074659
Tiivistelmä
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee tapahtuman järjestämistä. Työn tavoitteena on järjestää onnistunut ja tavoitteet saavuttava uudistetun myymälän avajaistapahtuma työn toimeksiantajalle Prisma Ideaparkille.
Opinnäytetyön tekeminen alkoi lokakuussa 2019 toimeksiantajan tarpeesta järjestää tapahtuma ja opinnäytetyön tekijän kiinnostuksesta olla mukana järjestämässä tapahtumaa, tehden samalla opinnäytetyö aiheesta. Työn tuloksena syntyi onnistuneesti järjestetty tapahtuma ja muistilista tapahtuman järjestämisestä. Opinnäytetyö valmistui huhtikuussa 2020.
Tapahtuma järjestettiin myymälässä 14.-17.11.2019. Tapahtuman tavoitteena oli kertoa asiakkaille myymälässä tehdyn remontin valmistumisesta, esitellä uuden konseptin mukaista Prismaa ja saada tätä kautta asiakkaat asioimaan juuri tässä kaupassa.
Työn toiminnallisessa osuudessa kuvataan tapahtuman toteuttamisprosessi. Työn teoreettisessa osuudessa käsitellään tapahtuman järjestämistä ja projektinhallintaa. Projektinhallinnan aiheessa perehdyttiin yleisesti projektinhallintaan liittyviin asioihin ja projektiorganisaatioon.Opinnäytetyössä kehittämiskysymyksenä pohdittiin, kuinka tapahtuma järjestetään ja mitä kaikkea tapahtuma projekti pitää sisällään.
Työn johtopäätöksissä pohditaan tapahtuman onnistumista ja asioita, jotka seuraavissa tapahtumissa voisi tehdä toisin.
Opinnäytetyön tekeminen alkoi lokakuussa 2019 toimeksiantajan tarpeesta järjestää tapahtuma ja opinnäytetyön tekijän kiinnostuksesta olla mukana järjestämässä tapahtumaa, tehden samalla opinnäytetyö aiheesta. Työn tuloksena syntyi onnistuneesti järjestetty tapahtuma ja muistilista tapahtuman järjestämisestä. Opinnäytetyö valmistui huhtikuussa 2020.
Tapahtuma järjestettiin myymälässä 14.-17.11.2019. Tapahtuman tavoitteena oli kertoa asiakkaille myymälässä tehdyn remontin valmistumisesta, esitellä uuden konseptin mukaista Prismaa ja saada tätä kautta asiakkaat asioimaan juuri tässä kaupassa.
Työn toiminnallisessa osuudessa kuvataan tapahtuman toteuttamisprosessi. Työn teoreettisessa osuudessa käsitellään tapahtuman järjestämistä ja projektinhallintaa. Projektinhallinnan aiheessa perehdyttiin yleisesti projektinhallintaan liittyviin asioihin ja projektiorganisaatioon.Opinnäytetyössä kehittämiskysymyksenä pohdittiin, kuinka tapahtuma järjestetään ja mitä kaikkea tapahtuma projekti pitää sisällään.
Työn johtopäätöksissä pohditaan tapahtuman onnistumista ja asioita, jotka seuraavissa tapahtumissa voisi tehdä toisin.