Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Keskinäisen työeläkevakuutusyhtiön Varman markkinoinnin kehittäminen

Lauronen, Kristian (2020)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Keskinäisen työeläkevakuutusyhtiön Varman markkinoinnin kehittäminen_Lauronen_Theseus.pdf (418.1Kt)
Lataukset: 


Lauronen, Kristian
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202005118266
Tiivistelmä
Opinnäytetyö käsittelee Keskinäisen työeläkevakuutusyhtiön Varman omistamien toimitilo-jen markkinoinnin nykytilannetta, ja tarjoaa kehitysideoita sen parantamiseksi. Markkinoinnin kehityskohteet nousivat esille päivittäisessä työskentelyssä kiinteistömarkkinoinnissa. Kehittämisehdotukset kattavat vuoden 2020 loppuun asti, koska toiminnan kehittäminen on toimeksiantajan liiketoiminnan kannalta kriittistä ja ehdotuksia tarvitaan jo hyvissä ajoin, sillä vuosi 2020 on jo meneillään.

Opinnäytetyön viitekehyksessä keskityttiin markkinoinnin tietoperustaan ja teorioihin. Tieto-perusta valittiin sen perusteella, että se palvelee parhaiten opinnäytetyön tavoitetta, nykytilan selvittämistä ja kehitysideoiden antamista toimeksiantajalle.

Toiminnallisessa osuudessa keskityttiin analysoimaan sitä, miten toimeksiantaja hyödyntää markkinointiviestintää tällä hetkellä kiinteistömarkkinoinnissa. Toiminnallinen työ tarjoaa toimeksiantajalle katsauksen digitaalisen markkinoinnin nykytilanteesta ja antaa kehitysehdotuksia sekä konkreettisia toimenpiteitä markkinoinnin kehittämiseksi. Opinnäytetyön lopputuotoksena on nykytilanteen analyysi sisältäen muun muassa kohderyhmäanalysoinnin, markkinoinnin vuosikellon sekä siihen liittyvät kehitysehdotukset.

Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Varman toimitilojen markkinointia. Opinnäytetyön pää-tavoitteen lisäksi opinnäytetyön tekijän henkilökohtainen tavoite oli markkinoinnin kokonaiskuvan sekä strategisen suunnittelun osaamisen kehittäminen.

Opinnäytetyöstä julkaistaan vain viitekehys ja pohdinta toimeksiantajan toiveesta. Markkinoinnin nykytilanteen kartoitus sekä tavoitteet ja kehitysehdotukset ovat arkaluontoista sisältöä ja niiden julkaisu saattaisi aiheuttaa haittaa toimeksiantajan liiketoiminnalle.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste