Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Tehokas markkinointiviestintä videoneuvottelupalveluiden myynnissä - Case Videra Oy

Laakkonen, Henna (2011)

 
Avaa tiedosto
Laakkonen_Henna.pdf (636.0Kt)
Lataukset: 


Laakkonen, Henna
Laurea-ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201105269730
Tiivistelmä
Markkinointiviestintä mielletään usein samaksi asiaksi kuin yrityksen mainonta. Näin ei kuitenkaan ole, vaan markkinointiviestintä on yritysstrategiaan pohjautuva, liiketoiminnan kasvua tukeva osatekijä. Huolellinen markkinointiviestinnän suunnittelu antaa lisä tehoa yrityksen myynnille ja tukee tätä kautta yrityksen liiketoiminnan kasvua. Markkinointiviestinnän tarkoituksena on tavoittaa halutut kohderyhmät, halutulla sanomalla mahdollisimman tehokkaasti. Erilaiset markkinointiviestinnän keinot räätälöidään haluttuun sanomaan sopiviksi, jotta yrityksen lähettämä viesti kulkeutuu oikeille kohderyhmille. Nämä markkinointiviestinnän neljä keinoa ovat mainonta, henkilökohtainen myyntityö, myynninedistäminen sekä suhde- ja tiedotustoiminta. Eri keinojen suunnitelmallisella hyödyntämisellä pystytään vaikuttamaan markkinointiviestinnälle asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi.

Videra Oy on videoneuvottelupalveluita yrityksille, julkiselle sektorille ja yksityisille kuluttajille tarjoava yritys, joka on alallaan pohjoismaiden johtava yritys. Vuonna 2010 Viderasta tuli osa Elisa-konsernia, mikä on osaltaan vauhdittanut entisestään nopeaa kasvua kotimaassa. Videran liiketoiminnan perustana on tarjota asiakkaille parhaat mahdolliset laitteet ja räätälöidyt ratkaisut, sekä parhaat tukipalvelut, joiden avulla asiakas pystyy parantamaan oman liiketoimintansa tehokkuutta. Videran toiminta on viime vuosien aikana kasvanut reippaasti mistä kertoo maailmanlaajuisten toimitusten ja suurten, kansainvälisten yritysten asiakkaiksi saaminen.

Tämä opinnäytetyö käsittelee tehokkaan markkinointiviestinnän hyödyntämistä videoneuvot-telupalveluiden myynnissä. Työn teoriaosuus pohjautuu lähteisiin joissa käsitellään kattavasti markkinointiviestinnän suunnitteluprosessia ja erilaisia keinoja, joiden avulla yrityksen mark-kinointiviestintää tuodaan näkyväksi valituille kohderyhmille. Työssä myös tutustutaan kuluttaja- ja yritysmarkkinoinnin eroihin ja yhtäläisyyksiin markkinointiviestintää suunniteltaessa.

Tässä työssä saatujen tulosten perusteella voidaan todeta, että videoneuvottelulaitteiden ja – palveluiden tehokkaan markkinointiviestinnän perusta on monimuotoinen viestintäkeinojen käyttö ja suunnitelmallinen hyödyntäminen pitkällä aikavälillä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste