Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Oman henkilöbrändin luominen

Värränkivi, Viola (2020)

Avaa tiedosto
Oman henkilöbrändin luominen - Viola Värränkivi (16.82Mt)
Lataukset: 


Värränkivi, Viola
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:violavarrankivi
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on henkilöbrändi ja tavoitteena on luoda oma henkilöbrändi. Henkilöbrändin lisäksi opinnäytetyön tavoitteena on konkreettisesti suunnitella ja digitaalisesti toteuttaa verkkosivupohjainen portfolio, joka julkaistaan opinnäytetyön päätteeksi opinnäytetyön tekijän www-sivuilla. Syvempänä tarkoituksena työn pohjalta on ymmärtää mistä henkilöbrändi koostuu ja mitkä ovat ne oikeat työkalut henkilöbrändin rakentamiseen sen myötä rakentaa oma henkilöbrändi.

Opinnäytetyössä vastataan kahteen tutkimuskysymykseen. Tutkimuskysymyksistä ensimmäinen on määritellä mistä nykypäivän henkilöbrändi koostuu. Tarkoituksena on käsitellä mitä henkilöbrändäys on, mitä se sisältää, miten henkilöbrändäys tapahtuu, mitkä ovat sen lähtökohdat ja mitä työkaluja siihen vaaditaan. Toinen tutkimuskysymys käsittelee omaa henkilöbrändiä ja sen muodostumista. Toiseen kysymykseen haetaan vastausta ensimmäistä tutkimuskysymystä hyödyntämällä ja lopputuloksena on tarkoitus ymmärtää ja luoda oma henkilöbrändi.

Oman henkilöbrändin luomiseen ja verkkosivupohjaisen portfolion rakentamiseen oikeanlaisten työkalujen löytämiseksi käytettiin tutkimusmenetelminä dokumenttianalyysia, haastattelua, benchmarkingia, mindmapia ja moodboardia. Dokumenttianalyysilla ja asiantuntijahaastattelulla oli tavoitteena saada vastauksia henkilöbrändin rakentamiseen ja kehittämisen liittyvissä asioissa. Visuaalisuuteen sekä verkkosivupohjaiseen portfolioon etsittiin inspiraatiota ja vertailunkohteita benchmarkingia, mindmapia ja moodboardia hyödyntäen.
 
The topic of this thesis is to design a personal brand for myself. In addition to the personal brand, the aim of the thesis is to concretely design and digitally implement a web-based portfolio, which will be published on my website at the end of the thesis. A well-built personal brand and a carefully designed and polished portfolio is a today’s key in finding a job, making new contacts and getting possible partners.

The research phase of the thesis is supported by two research questions. The first of the research questions helps to define what today’s personal brand consists of. The purpose is to discuss what personal branding is, what it contains, how personal branding takes place in nowadays, what are its origins and what tools are required. The second research question deals with one’s own personal brand and its formation. The research on the second question builds on the first research question and the end result is to understand and develop my own personal brand.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste