Innovative hybrid marketing software
Mäntymaa, Teo (2020)
Mäntymaa, Teo
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020060216204
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020060216204
Tiivistelmä
Fleurie on innovatiivinen mainossovellus, joka näyttää valitun alueen tai käyttäjää lähellä olevien kauppojen alennusprosentit merkkeinä kartalla. Esimerkki merkistä: Cafe Pispala –25%. Merkkiä painamalla saa lisätietoa tarjouksesta ja alennuskoodin, joka kuluttajan pitää tietää saadakseen alennuksen. Reitin kauppaan saa myös helposti painamalla yhtä nappia (Route). Reitti-toiminto käyttää Google Mapsia. Sovellus on toteutettu Xamarin Forms alustalla ja se toimii Android ja iOS järjestelmillä, eli on niinsanottu hybridi.
Sovelluksen avulla käyttäjät saavat edullisempia hintoja ja kaupat saavat tämän vuoksi enemmän kuluttajia, joka lisää myyntiä. Sovellus on suunnattu kivijalkakaupoille ja kaikille kaupan aloille. Sovelluksen markkina-aluetta ei ole rajattu Suomeen vaan se toimii myös ulkomailla.
Sovelluksen avulla käyttäjät saavat edullisempia hintoja ja kaupat saavat tämän vuoksi enemmän kuluttajia, joka lisää myyntiä. Sovellus on suunnattu kivijalkakaupoille ja kaikille kaupan aloille. Sovelluksen markkina-aluetta ei ole rajattu Suomeen vaan se toimii myös ulkomailla.