Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Tilitoimiston ja asiakkaan välinen yhteistoiminta uuden järjestelmän käyttöönotossa

Hotti, Miikka (2020)

Avaa tiedosto
Hotti_Miikka.pdf (1.358Mt)
Lataukset: 


Hotti, Miikka
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020060517387
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajayrityksen asiakkaille käyttöohje uuteen sähköiseen taloushallintojärjestelmään. Toimeksiantaja oli tilitoimisto, joka oli päättänyt päivittää vanhan taloushallintojärjestelmänsä uudempaan ja modernimpaan sähköiseen ja pilvipohjaiseen taloushallintojärjestelmään. Työn toimeksiantajana toimineella tilitoimistolla oli kokemusta toimialalta useita vuosikymmeniä ja verkkolaskutuksesta vuodesta 2014 alkaen, mutta muuten heillä ei ollut kokemusta sähköisestä taloushallinnosta tai pilvipalvelupohjaisista järjestelmistä.

Teoriaosuudessa käsitellään ensin sähköistä taloushallintoa ja sen hyötyjä ja haittoja. Sen lisäksi teoriassa kerrotaan, mitä kaikkea tilitoimiston siirtyminen sähköiseen taloushallintoon vaatii ja miten käyttöönottoprosessi kannattaa toteuttaa. Lopuksi käydään läpi, miten pilvipohjaiset sähköiset taloushallintojärjestelmät toimivat. Teoriaosuutta varten on kerätty tietoa eri kirja- sekä verkkolähteistä.

Opinnäytetyön viimeisessä osuudessa käsitellään aluksi toimeksiantajayritystä ja heidän alkutilannettansa. Sen jälkeen käsitellään ohjeen tekoprosessia ja kaikkea mitä ohjeen tekeminen vaati ja valmiin ohjeen esittelyä toimeksiantajayrityksen henkilökunnalle.

Työn lopputulos valmistui ja ensimmäinen versio ohjeesta luovutettiin toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajan kanssa sovittiin, että luovutettua ohjetta voitaisiin muokata ja parannella mahdollisten asiakaspalautteiden perusteella.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste