Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Gastromatkalla Saksassa -tapahtuma

Koski, Tuomas (2020)

 
Avaa tiedosto
Koski_Tuomas.pdf (778.8Kt)
Lataukset: 


Koski, Tuomas
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020060918069
Tiivistelmä
Tämä toiminallinen opinnäytetyö on tehty Tampereen ammattikorkeakoulun Catering Studiolle. Tavoitteena oli tuottaa elämyksellinen tapahtuma, jota voisi hyödyntää tulevaisuudessa Catering Studion myytävänä palvelutuotteena. Tapahtuman luonteena oli osallistaa asiakkaat saksalaiseen olut- ja ruokakulttuuriin olut-tastingin ja esitelmien avulla. Tapahtumajärjestelyissä oli mukana Gastroturistina maailmalla -opintojakson opiskelijat. He tuottivat tilaisuuteen informatiivista esittelymateriaalia eri aihealueista. Opinnäytetyön tekijän rooli oli toimia tapahtuman projektipäällikkönä ja asiantuntijana sekä vastata tilaisuuden aikataulusta ja -järjestelystä. Tapahtuma järjestettiin 17.2.2020 Tampereella, Catering Studion tiloissa.

Opinnäytetyön viitekehyksessä perehdyttiin tarinallistamiseen ja saksalaiseen juoma- ja ruokakulttuuriin osana gastroturismia. Tapahtuman järjestämisprosessi, konseptointi, tapahtumamarkkinointi ja verkostojohtaminen käsiteltiin myös teoriaosuudessa. Opinnäytetyön empiirisessä osuudessa kerrottiin toiminnallisen tapahtuman toteuttamisprosessi kokonaisuudessaan

Tapahtuma oli onnistunut, projektipäällikön aikataulutusta pois lukien. Tapahtumalle laskettiin aluksi osallistujamääräksi 50 asiakasta. Puutteellisen markkinoinnin takia vain 20 asiakasta osallistui tapahtumaan. Asiakkailta kerätyssä palautteessa oli positiivinen kokonaiskuva tapahtumasta. Työntekijöiden palautteesta selvästi esiintyi turhautumista tapahtuman ohjeistuksen suhteen. Opinnäytetyöntekijä jäi varsinaisen tilaisuuden jälkeen vielä keskustelemaan avoimesti asiakkaiden kanssa yleisistä järjestelyistä ja tunnelmasta.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste