Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiviestinnän vuosikello case: Karhulinnan Jäätelö

Lemio, Jannina (2020)

 
Avaa tiedosto
Lemio_Jannina.pdf (1.373Mt)
Lataukset: 


Lemio, Jannina
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020061118346
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä laadittiin markkinointiviestintäsuunnitelma vuosikellon muodossa toimeksiantajalle Karhulinnan Jäätelölle. Karhulinnan Jäätelö on porilainen yritys, joka tuottaa jäätelöä yrityksille myyntiin. Yrityksellä ei ole ennen ollut markkinointiviestintäsuunnitelmaa, joten ajatus sen laatimisesta heräsi harjoitteluni aikana. Yrityksen markkinointiviestintää suunniteltiin niin sosiaalista mediaa hyödyntäen, kuin myös perinteisempää esitemarkkinointia käyttäen.

Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda selkeä, suunniteltu ja tavoitteellinen markkinointiviestintä suunnitelma tulevaksi vuodeksi. Tämä toteutetaan markkinointiviestinnän vuosikellon muodossa. Tarkoituksena on antaa yleiskuva toimeksiantajalle markkinointiviestinnästä käyttöön, sekä kehittää yrityksen visuaalista kuvaa tunnistettavammaksi markkinointiviestintää hyödyksi käyttäen.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa käytiin läpi markkinoinnin, markkinointiviestinnän ja markkinointiviestintäsuunnitelman teoriaa. Teoria osuus tukee markkinointiviestinnän vuosikelloa avaamalla sen taustalla piileviä asioita. Kerätyn tiedon pohjalta luotiin lopullinen tuotos, markkinointiviestintäsuunnitelma.

Markkinointiviestinnän vuosikelloa varten käytiin haastatteluja, joiden pohjalta saatiin uusia näkemyksiä sen luomiseen. Teemahaastattelujen tarkoituksena oli luoda pohjaa suunnitelmalle ja antaa suuntaviivat yrityksen markkinointiviestinnän kannalta parhaista väylistä. Vuosikellon pohjana toimivat myös erilaiset lähtökohta-analyysit sekä teoria- ja tutkimusosuus.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste