Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Vapaalaskuvälineiden markkinointi ja sosiaalisen median sisällöntuotanto

Salo, Miika (2020)

Avaa tiedosto
salo_miika.pdf (34.21Mt)
Lataukset: 


Salo, Miika
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020093020832
Tiivistelmä
Viime vuosien aikana sosiaalisen median merkitys markkinoinnissa on kasvanut ja sen rooli urheiluvälineiden markkinoinnissa on merkittävä. Tämän opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli tutkia kirjallisuuskatsauksen keinoin sosiaalisen median kasvua markkinointivälineenä, sekä erityisesti Instagramia liittyen extreme-urheiluun ja vapaalaskuvälineiden markkinointiin. Työn toisena tavoitteena oli tuottaa ensimmäisen vaiheen havaintojen pohjalta ajankohtaista ja harkittua sisältöä toimeksiantajan sosiaalisen median markkinoinnin tarpeisiin.


Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen ja koostuu kahdesta osioista. Ensimmäinen osa on kirjallisuuskatsaus, jossa lukijalle selvitetään perusperiaatteita extreme-urheilusta, vapaalaskemisesta sekä sosiaalisesta mediasta. Asiat pyritään kertomaan niin, että ne tulevat ymmärretyksi, vaikka lukijalla ei olisikaan kyseisistä asioista aiempaa kokemusta. Opinnäytetyön toisessa, toiminnallisessa osuudessa tuotettiin materiaalia toimeksiantajan sosiaalisen median markkinointiin. Markkinointimateriaalia tuotettiin retkillä eripuolilla maapalloa kuvina, tekstinä ja videoina, josta on raportoitu opinnäytetyön toteutus- kohdassa.


Tämän opinnäytetyön kirjallisena tuotoksena on kattava tietopaketti sosiaalisen median markkinoinnista liittyen vapaalaskemiseen. Toiminnallisen osion tuotoksena on runsaasti markkinointimateriaalia kuvina, tekstinä ja videotiedostoina. Tämän lisäksi opinnäytetyö-projektin osana tuottamani 8-sivuinen tuotesijoittelua ja markkinointia sisältävä lehtiartikkeli julkaistiin fyysisenä painoksena sekä verkkolehtenä 1.4.2020.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste