Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Tamifix Oy:n markkinointiviestinnän kehittäminen

Ikonen, Antti (2020)

 
Avaa tiedosto
Ikonen_Antti.pdf (2.165Mt)
Lataukset: 


Ikonen, Antti
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020112524272
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tamifix Oy:n markkinointiviestintää. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä markkinointiviestinnän suunnitteluprosessin vaiheisiin. Opinnäytetyön toisena tavoitteena oli perehtyä valittuihin markkinointiviestinnän keinoihin. Opinnäytetyön kolmantena tavoitteena oli luoda Tamifix oy:lle markkinointiviestintäsuunnitelma.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään vaiheittain markkinointiviestinnän suunnitteluprosessi. Prosessin vaiheita ovat tilanneanalyysit, tavoitteiden, budjetin ja kohderyhmän määrittely, markkinointiviestinnän keinojen suunnittelu ja toteutus sekä seuranta ja arviointi. Teoriaosuuteen on valittu myös markkinointiviestinnän keinoja, jotka ovat kohdeyritykselle sopivimmat keinot oman markkinointiviestinnän kehittämiseen.

Markkinointiviestintäsuunnitelmassa suunniteltiin yritykselle keinoja ja tapoja parantaa markkinointiviestintää jo olemassa olevia keinoja hyödyntäen sekä lisäksi suunniteltiin uusien keinojen käyttöönottoa. Keinot painottuvat digitaaliseen markkinointiin kuten verkkosivuihin, hakukonemarkkinointiin sekä sosiaaliseen mediaan, lisäksi keinoja ovat henkilökohtainen myyntityö, suoramainonta ja lehtimainonta sekä suhdetoiminta.

Markkinointiviestinnän kehityskohteita ovat etenkin aikataulutus ja tarkempi suunnitelmallisuus, jotta yritys saa omat resurssinsa ja osaamisensa parhaiten käyttöön markkinointiviestinnässään. Aikataulutuksen konkreettisena apuvälineenä työssä on käytetty vuosikelloa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste