Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

S-pankin ajanvaraus, asiakkaiden asiakastyytyväisyys ja myynnin seuranta ajanvarausasiakkaista

Metsälä, Niko (2020)

 
Avaa tiedosto
Niko Metsälä.pdf (1.721Mt)
Lataukset: 


Metsälä, Niko
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020082319833
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, S-Pankin ajanvaraus asiakkaitten asiakas tyytyväisyys ajanvaraukseen. Samalla seurata ajanvaraus asiakkaitten myynnin seurantaa, minkälainen vaikutus on ajanvaraus asiakkailla S-Pankin palveluiden ja tuotteiden myyntiin. Asiakastyytyväisyys kyselyllä lähdettiin samalla selvittämään mitä markkinointi kanavaa S-Pankin tulee käyttää tavoittaakseen parhaiten kohderyhmät ja mitkä ovat parhaimmat kanavat markkinoida S-Pankin ajanvarauksen mahdollisuutta.

Asiakastyytyväisyyskyselyn tutkimus toteutettiin kvantitatiivisena, eli määrällisenä, tutkimuksena, jossa aineistonkeruumenetelmäksi valikoitui kysely. Kysely tehtiin WORD-pohjalle, joka muokattiin S-Pankin ja Kymen Seudun Osuuskaupan standardien mukaiseksi, jotta kyselylomake olisi opinnäytetyön antajan mukainen. Kysely annettiin asiakkaille täytettäväksi paperisena versiona S- pankki pisteellä Kouvolassa, Haminassa ja Kotkassa, asiakkaan ajanvarauksen yhteydessä täytettäväksi ja vastattavaksi.

Markkinoinnin kannalta lähdettiin selvittämään mitkä markkinointikanavat sopivat parhaiten S- Pankille ja pystyykö S-pankki hyödyntämään digitaalisen markkinointia enemmän ja paremmin. Millä kanavilla S-Pankki tavoittaa parhaiten kohderyhmä asiakkaat ja parhaiten markkinoimaan ajanvarauksen mahdollisuutta S-Pankkipisteelle?

Ajanvarauksen mahdollisuus on uusi palvelu S-Pankilla. S-Pankki on kehittynyt kovaa vauhtia viime vuosien myötä kokonaisvaltaiseksi yksityishenkilöperusteiseksi pankiksi, jossa ei ole yritys tilipalveluita. Opinnäytetyön teoriaosuudessa käsitellään pankkipalveluita, eri markkinointikanavia ja myynninseurantaa ja kehitystä. Opinnäytetyön kannalta oli tärkeää ensin ymmärtää teoriaa, koska määrällinen tutkimus edellyttää esiymmärrystä aiheessa tarvittavasta teoriasta.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste