Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Marknadsföringsplan med fokus på Facebook som marknadsföringskanal

Lundberg, Jennifer (2020)

 
Avaa tiedosto
EXAMENSARBETE_Jennifer Lundberg.pdf (1.572Mt)
Lataukset: 


Lundberg, Jennifer
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020113025198
Tiivistelmä
Nykyään markkinoilla on kova kilpailu, joten markkinointisuunnitelma on yritykselle arvokas työkalu koosta ja liiketoiminnasta riippumatta. Hyvin tehty markkinointisuunnitelma korostaa yrityksen omaisuutta, jotta yritys voi käyttää resurssejaan optimaalisella tavalla, ja auttaa tällä tavalla yritystä kilpailemaan muiden yritysten kanssa.

Tämän työn tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma T:mi Filip Lidmanille. Työ perustuu teoreettiseen pohjaan, aiemmin olemassa oleviin
markkinointisuunnitelmamalleihin ja haastatteluihin sekä yrittäjien että asiakkaiden kanssa. Työ koostuu teoreettisesta ja empiirisestä osasta. Teoriaosa käsittelee markkinoinnin teoriaa ja sitä, miten markkinointisuunnitelman laaditaan, ja tähän empiirinen osa perustuu. Empiirisessä osassa T:mi Filip Lidmanille tehtiin markkinointisuunnitelma teoreettisen osan mallien mukaan ja teorioiden sekä haastattelujen avulla.

Markkinointisuunnitelma luotiin erityisesti kyseiselle yritykselle ja sen omille tarpeille, tässä tapauksessa vastaperustetulle pienelle vuokrausyritykselle. Koska kyseessä on uusi ja pieni yritys, tiukkaa markkinointisuunnitelmaa ei laadita, vaan sen sijaan yleisempi suunnitelma, joka perustuu suuntaviivoihin, ehdotuksiin ja ideoihin siitä, mitä voidaan tehdä liiketoiminnan markkinoimiseksi ja jatkuvan kehityksen ylläpitämiseksi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste