Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma: Ravintola Hefe

Kyntöaho, Veera (2020)

Avaa tiedosto
markkinointisuunnitelma_ravintolahefe.pdf (1.365Mt)
Lataukset: 


Kyntöaho, Veera
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020120826920
Tiivistelmä
Opinnäytetyö tehtiin toiminnallisena markkinointisuunnitelmana Helsingin Hernesaaressa
sijaitsevalle lounasravintolalle Hefelle. Työ koostuu teoriasta, markkinointisuunnitelman
strategiasta sekä toteutuksesta. Teoriaosassa keskityttiin erityisesti markkinoinnin,
asiakaskokemuksen sekä markkinointisuunnitelman teoriaan. Opinnäytetyön tärkeimpänä
tavoitteena oli löytää keinoja ravintolan asiakasmäärän ja näkyvyyden kasvattamiseen
markkinoinnin avulla. Löydettyjen keinojen avulla yritykselle luotiin markkinointisuunnitelma. Lopullinen markkinointisuunnitelma toteutettiin erillisen liitteen muodossa vuodelle 2021.

Opinnäytetyön keskeisimmät käsitteet ovat ravintolat, markkinointi, markkinointiviestintä sekä markkinoinnin suunnittelu. Keskeisistä käsitteistä etsittiin tietoa niihin liittyvästä
kirjallisuudesta ja sähköisistä artikkeleista. Näiden käsitteiden teorian pohjalta luotiin
produktina toimiva suunnitelma.

Työn toinen kokonaisuus koostuu toimeksiantajayritykselle luodusta markkinointisuunnitelmasta. Suunnitelmassa analysoitiin yrityksen nykyisiä toimintatapoja, sen ympäristöä ja kilpailijoita sekä asetettiin suunnitelmalle tavoitteet, markkinointistrategiat ja seurannan mittarit. Markkinointisuunnitelmaa voidaan hyödyntää myös uusien tavoitteiden sekä aikataulujen
määrittämiseen tulevaisuudessa.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste