Varumärkesutveckling case: Signwell Oy
Holmström, Carl (2020)
Holmström, Carl
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020121528241
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020121528241
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä käsitellään valmistunutta projektia joka sisältää B2B-yritys Signwell Oy:n tuotemerkin päivityksen ja markkinoinnin modernisoinnin. Uusi verkkosivusto luotiin samaan aikaan kun tuoteluetteloita kehitettin ja Signwell Oy siirtyi sosiaalisen median nykyaikaan. Lisäksi on anottu ja saatu tuotantoserttifikaatti. Samanaikaisesti tavoitteena oli luoda uusia kontaktipintoja asiakaskokemuksien helpottamiseksi.
Sosiaalisen median välityksellä yrityksellä on mahdollisuus välittää tietoa uutisista ja projektieista helposti asiakkaille ja potentiaalisille uusille asiakkaille.
Teoreettinen osa käsittelee brändin kehittämistä, brändin identtiteettiä, vahvaa brändiä, kohdemarkkinointia ja strategioita kilpailukykyisen brändin luomiseksi. Teoria, jota käytettiin ja joka muodusti perustan koko projektille, on Alina Wheelerin Brand Brief Theory. Teoksen teoria on teoksen empiirisen osan perusta.
Sosiaalisen median välityksellä yrityksellä on mahdollisuus välittää tietoa uutisista ja projektieista helposti asiakkaille ja potentiaalisille uusille asiakkaille.
Teoreettinen osa käsittelee brändin kehittämistä, brändin identtiteettiä, vahvaa brändiä, kohdemarkkinointia ja strategioita kilpailukykyisen brändin luomiseksi. Teoria, jota käytettiin ja joka muodusti perustan koko projektille, on Alina Wheelerin Brand Brief Theory. Teoksen teoria on teoksen empiirisen osan perusta.