Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelman laatiminen rengasliikkeelle

Donner, Rickhard (2020)

 
Avaa tiedosto
Donner_Rickhard.pdf (391.8Kt)
Lataukset: 


Donner, Rickhard
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020121528225
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö syntyi tarpeesta luoda markkinointisuunnitelma rengasliikkeelle. Toimeksiantajayritys ei ollut tehnyt minkäänlaista kirjallista markkinoinnin suunnittelua, joten tarve kattavalle markkinointisuunnitelmalle oli erittäin suuri. Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää toimeksiantajalle markkinointisuunnitelma vuodeksi.

Opinnäytetyön teoriaosuuden tekoon käytettiin markkinoinnista kertovaa kirjallisuutta, sekä markkinoinnin asiantuntijoiden kirjoittamia internet-julkaisuja. Työn teoriaosassa käsitellään digitaalista markkinointia, sekä pohditaan sen eroja perinteiseen markkinointiin verrattuna. Digitaalista markkinointia käsittelevät aiheet ovat valittu keskittyen erityisesti toimeksiantajan digitaalisen markkinointiviestinnän kehittämiseen.

Empiriaosuus, itse markkinointisuunnitelma, tehtiin toimeksiantoyrityksen johtohenkilöiden ja markkinoinnista vastaavien työntekijöiden haastattelujen ja useiden ajatusriihien perusteella. Markkinointisuunnitelma kokonaisuudessaan on salattua tietoa, jota ei julkaista tämän opinnäytetyön yhteydessä.

Perusteellisesti tehdyn markkinointisuunnitelman avulla rengasliike kykenee nyt toteuttamaan tehokasta markkinointia selkeästi ja vaivattomasti pitkälle tulevaisuuteen. Tehty markkinointisuunnitelma kattaa yhden vuoden, mutta opinnäytetyötä on helppo hyödyntää myös jatkossa. Markkinointisuunnitelma tehtiin toimeksiantajan toiveiden mukaisesti tulevaisuutta ajatellen helppokäyttöiseksi pohjaksi, johon kykenee tekemään myös tulevien vuosien suunnitelmat. Järjestelmällisellä ja kattavalla markkinoinnin suunnittelulla toimeksiantajan markkinoinnista vastaavat työntekijät kykenevät nyt käyttämään työaikansa huomattavasti tehokkaammin aikaisempaan verrattuna.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste