Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Yritysasiakkaiden sitouttaminen tapahtumilla : I-Mediat Oy:n yritysasiakkaiden tapahtumien organisointi ja sisältöjen suunnittelu

Lahti, Ilta (2020)

 
Avaa tiedosto
Lahti, Ilta (2020) (860.6Kt)
Lataukset: 


Lahti, Ilta
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020121628683
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsitteli I-Mediat Oy:n yritysasiakkaille järjestettävien tapahtumien sisällön suunnittelua ja niiden organisointia. I-Mediat Oy järjesti yritysasiakkailleen tapahtumia ympäri vuoden.
Opinnäytetyön kirjoittaja työskenteli organisaatiossa tapahtumatuottamisen parissa. Työnkuvaan kuului yritysasiakkaiden tapahtumien tuottamista. Organisaation yritysasiakkaiden tapahtumia tuotettaan paljon, mutta niitä toteuttavilta vaihtelevilta tekijöiltä puuttui yhteinen päämäärä. Organisaatiossa ei ollut erillistä tapahtumien tuotantotiimiä. Tapahtumia järjestivät eri henkilöt eripuolilta organisaatiota.
Tapahtumien osuus yritysasiakkaiden sitouttamisessa oli vähäistä ja tämän ongelman työnantaja toivoi muuttuvan. Työn sisällön suuressa osassa oli ongelman ratkaisu, yritysasiakkaiden tapahtumille täytyi löytää yhtenäinen tuottamisen malli, joka lisäisi yritysasiakkaiden sitouttamista.
Yritysasiakkaiden tapahtumien sisältöjen suunnittelu ja yritysasiakkaiden tapahtumien organisointi olivat ensimmäinen askel kohti yhtenäisen tuottamisen mallia, jonka avulla tapahtumien osuus yritysasiakkaiden sitouttamisessa tulisi olemaan jokaisen tuottajan tiedossa.
Yritysasiakkaiden tapahtumien sisältöjen suunnittelun avuksi toteutettiin laadullinen tutkimus. Organisaation tapahtumatuottamisen tuntevien työntekijöiden haastattelun avulla kartoitettiin yritysasiakkaiden tapahtumien nykytilanne.
Opinnäytetyö koostui organisaation yritysasiakkaiden tapahtumien sisältöjen suunnittelusta, I-Mediat Oy:n yritysasiakkaiden tapahtumatuotannon esittelemisestä ja lopullisesta tuloksesta, jonka avulla yritysasiakkaiden tapahtumien järjestäminen luonnistuu jokaiselta tekijältä Neljän kategorian tuotantomallilla. Opinnäytetyön kirjoittamisen hetkellä vallinnut pandemia antoi opinnäytetyölle ajankohtaisen näkökulman tapahtumatuottamiseen uuden normaalin aikana.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste