Näytä suppeat kuvailutiedot

Mahdollistaako organisaatiokulttuuri erinomaisen asiakaskokemuksen

Jalonen, Saara (2020)

dc.contributor.authorJalonen, Saara
dc.date.accessioned2020-12-17T06:45:37Z
dc.date.available2020-12-17T06:45:37Z
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/354564
dc.description.abstractTämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, tukeeko Kelan Läntisen Toimeentulotukiryhmän organisaatiokulttuuri Kelan strategista tavoitetta erinomaisesta asiakaskokemuksesta. Menetelmänä käytettiin strukturoitua haastattelua. Tutkimus toteutettiin haastattelemalla viittä Läntisessä toimeentulotukiryhmässä vähintään vuoden ajan etuuskäsittelijänä työskennellyttä toimihenkilöä. Haastattelujen tuloksia verrattiin toisiinsa sen määrittämiseksi, nouseeko haastatteluissa samoja teemoja siten, että voidaan tehdä olettamuksia toimeentulotukiryhmän kulttuurista ja sen mahdollisista vaikutuksista Kelan strategian mukaiseen asiakaskokemukseen. Tutkimustulokset ovat luottamuksellisia, joten niitä ei sisällytetä tähän opinnäytetyöhön. Haastatteluissa päällimmäisiksi työn tekemisen tapaa ja työyhteisön kulttuuria määrittäviksi tekijöiksi nousi määrällisten tulosten seuranta, määrällisistä tuloksista palkitseminen sekä määrällisten tavoitteiden saavuttamisen ja erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamisen välinen ristiriita. Tulosten perusteella on mahdollista, että kulttuuri ei optimaalisella tavalla tue erinomaisen asiakaskokemuksen syntymistä.-
dc.language.isofin-
dc.rightsfi=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|sv=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|en=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|-
dc.titleMahdollistaako organisaatiokulttuuri erinomaisen asiakaskokemuksen-
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|-
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:amk-2020121628775-
dc.subject.specializationMarkkinointi-
dc.subject.degreeprogramfi=Liiketalous, hallinto ja markkinointi|sv=Företagsekonomi, förvaltning och marknadsföring|en=Business Management, Administration and Marketing|-
dc.subject.ysoasiakaskokemus-
dc.subject.ysoorganisaatiokulttuuri-
dc.subject.ysotoimeentulotuki-
dc.subject.disciplineLiiketalous-
annif.suggestions.linkshttp://www.yso.fi/onto/yso/p24882|http://www.yso.fi/onto/yso/p15382|http://www.yso.fi/onto/yso/p3294|http://www.yso.fi/onto/yso/p554|http://www.yso.fi/onto/yso/p7413|http://www.yso.fi/onto/yso/p272|http://www.yso.fi/onto/yso/p7613|http://www.yso.fi/onto/yso/p3128|http://www.yso.fi/onto/yso/p372|http://www.yso.fi/onto/yso/p4230fi


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot