Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Tunnettuuden lisääminen Instagram-markkinoinnin keinoin : case: CupOfTherapy Oy

Rantala, Juuli (2020)

 
Avaa tiedosto
Rantala_Juuli.pdf (3.580Mt)
Lataukset: 


Rantala, Juuli
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020121728882
Tiivistelmä
Kuluttajien siirtyessä yhä enemmän digitaalisiin kanaviin tulisi myös yrityksen olla läsnä näissä kanavissa. Instagramissa yli 200 miljoonaa käyttäjää käy kerran päivässä vähintään yhdessä yritysprofiilissa. Opinnäytetyön tavoitteena on lisätä toimeksiantajayrityksen tunnettuutta Instagramissa ja havainnollistaa, miten yritykset voivat toimia Instagramissa tunnettuuden lisäämiseksi. Työn toimeksiantaja on CupOfTherapy Oy. Opinnäyteyö tehdään käytännön sovellutuksena, jossa yrityksen tunnettuutta lisätään optimoimalla ja muuttamalla Instagram-profiili.

Visuaalisuus ja johdonmukaisuus ovat tärkeimpiä elementtejä tunnettuuden lisäämisessä Instagramissa. CupOfTherapyn Instagram-profiilin muutosten tavoitteena onkin luoda visuaalisesti johdonmukainen ja kuluttajia kiinnostava profiili, jonka avulla saadaan lisättyä tunnettuutta.

Opinnäytetyössä CupOfTherapyn Instagram-profiili optimoitiin niin, että siitä luotiin visuaalisesti johdonmukainen, työssä kiinnitettiin huomiota myös brändin äänensävyyn. Tarkastelujakson 1.9.–1.12.2020 aikana tehdyillä toimilla seuraajien määrä kasvoi 997. Kuvitusten huomattiin saavan enemmän sitoutumista, ja kattavuus kasvoi hyvillä avainsanoilla.

Opinnäytetyön avulla CupOfTherapyn virallisen profiilin lisäksi myös alueellisiin profiileihin tehdään muutoksia. Tätä työtä hyödyntämällä myös muut yritykset pystyvät optimoimaan ja muuttamaan oman profiilinsa tunnettuuden lisäämiseksi ja kohderyhmän tavoittamiseksi. Muutosten avulla saadaan lisättyä tunnettuutta, mikä on välillinen tekijä liikevaihdon kasvulle.
 
As consumers are increasingly using digital channels, the companies should also have a presence in these channels. On Instagram, more than 200 million users visit at least one business profile once a day. This thesis was commissioned by the CupOfTherapy Ltd. The goal of the thesis was to increase awareness of the client company on Instagram and also to illustrate how companies can act on Instagram to increase the awareness of them. Since visuality and consistency are the most important elements when increasing awareness on Instagram, the changes to the CupOfTherapy’s Instagram profile were made in order to create a visually consistent and consumer-engaging.

In the thesis, the Instagram profile of the client company CupOfTherapy Ltd was optimized to create a visually consistent profile. During the applied research we also paid attention to the tone of the brand. The period under investigation was from the 1st of September to 1st of December 2020.

The awareness of the company was increased by optimizing and modifying CupOfTherapy’s Instagram profile. The actions made the number of followers increase by 997. The illustrations were found to gain more engagement, and the reach increased with good hashtags.

Using the results of the thesis, in addition to the official profile of CupOfTherapy, changes will be made to the regional profiles of the company as well. By leveraging this thesis, other companies are also able to optimize and change their own Instagram profiles to increase awareness and reach their target audiences. The changes generate awareness, which is an indirect factor for revenue growth.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste