Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

The Benefits of Infographics for Content Marketing on Facebook

Doan, Yen Oanh (2020)

 
Avaa tiedosto
The Benefits of Infographics for Content Marketing on Facebook (1.339Mt)
Lataukset: 


Doan, Yen Oanh
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020121929680
Tiivistelmä
This study focuses on understanding the benefits of infographics for content marketing on Facebook. Here, Globuzzer is seen as a real case suitable to study because their marketing model is content marketing. This research will work on three leading questions including user reactions to reading an article with infographics, the effectiveness of infographics in content marketing, and what results of the use of infographics in content marketing on Facebook gives Globuzzer.
Definitions and different views on the application of infographics in content marketing are referenced from a variety of sources and integrated into the theory part of the thesis. There are three main issues that are thoroughly analyzed: content marketing, social media (Facebook in specific), and infographics. Then, the basic theory above is synthesized and summarized into the combination of infographics and social media in content marketing.
The empirical study section is a combination of two common research methods, qualitative and quantitative. The interviews and surveys that provide more information on the topic of this study are the prominent sides of infographics. The results have a study showing the high success of combining graphic design and marketing on social media, typically Facebook through user satisfaction.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste