Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma - Case: Heta Korkonen Photography

Risikko, Riikka (2020)

 
Avaa tiedosto
Riikka.Risikko Opinnäytetyö (1.280Mt)
Lataukset: 


Risikko, Riikka
2020
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020122229849
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Heta Korkonen Photographyn digitaalista markkinointia. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä digitaalisen markkinoinnin kanaviin. Opinnäytetyön toisena tavoitteena perehtyä digitaalisen markkinoinnin suunnitteluprosessin vaiheisiin ja kolmantena tavoitteena oli laatia digitaalisen markki-noinnin suunnitelma toimeksiantajalle.

Opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdytään toimeksiantajan kannalta oleellisimpiin digitaalisen markkinoinnin kanaviin. Kriteerejä olivat muun muassa edullisuus ja soveltuvuus pienelle yritykselle. Mukaan valikoitui sosiaalisen median kanavia, verkkosivut, mobiilimarkkinointi, hakukonemarkkinointi ja vaikuttajamarkkinointi. Teoriaosuudessa perehdytään myös digitaalisen markkinoinnin suunnitteluun, jonka pohjana toimi SOSTAC-malli.

Toimeksiantajayrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnitelma toteutettiin SOSTAC- mallin pohjalta. Suunnitelmassa käsitellään toimeksiantajayrityksen ja valittujen kilpailijoiden digitaalisen markkinoinnin nykytilaa, tavoitteita, kohderyhmiä, valittuja digimarkkinoinnin keinoja, budjettia ja seurantaa.

Toimeksiantajan tavoitteena on saada lisää näkyvyyttä ja kasvattaa sen pohjalta myyntiä. Tämä opinnäytetyö antaa toimeksiantajalle käytännön vinkkejä konkreettiseen digitaalisen markkinoinnin suunnitteluun, jonka avulla voidaan pyrkiä kohti tätä tavoitetta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste