Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Instagram sivut uusiksi - Kehittämisehdotuksia Metsälehdelle

Keihäsvuori, Jesse (2020)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö (3.783Mt)
Lataukset: 


Keihäsvuori, Jesse
2020
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2020122329927
Tiivistelmä
Digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media ovat 2020-luvulla yhä suuremmassa osassa markkinointia perinteisen markkinoinnin rinnalla tai sen sijaan. Opinnäytetyö käsittelee In- stagramissa tehtävää digitaalista markkinointia ja sen kehittämistä. Tavoitteena oli tutkia, miten Metsälehden Instagram-sivuja voidaan kehittää ja modernisoida sekä laatia tutki- muksen perusteella Metsälehdelle Instagramin kehittämissuunnitelma. Pitkän aikavälin ta- voite on saavuttaa kehittämistoimenpiteiden kautta suurempi kävijämäärää Metsälehden Instagram-sivuille, parempi näkyvyys sosiaalisessa mediassa ja käyttäjäsitoutumisen tehos- tuminen.
Työ toteutettiin laadullisena tutkimuksena. Tutkimus on työelämälähtöinen. Aineistoa ke- rättiin ulkopuolisia asiantuntijoita haastattelemalla, opinnäytetyön tekijän omien havainto- jen sekä Metsälehden verkkotuottajan kanssa käydyistä keskusteluista ja sähköposteista. Näistä muodostui alusta lähtötilanteesta, kehittämiskohteista sekä tutkimusongelman ana- lysoinnille. Teoreettisessa viitekehyksessä käsitellään markkinoinnin perusteita, digitaalista markkinointia, sosiaalisen median suosituimpia kanavia, syvemmin perehdytään Instagra- miin sovelluksena ja markkinointialustana
Tutkimuksen tuloksena saatiin tietoa orgaanisesta digitaalisesta markkinoinnista In- stagramissa ja sen kehittämistarpeista tulevia toimenpiteitä varten. Tutkimuksen myötä löydettiin toimivia ratkaisuja kattavuuden ja sitouttavuuden parantamiseksi. Tuloksia voi- daan hyödyntää Instagram-tilin kehittämiseen. Tutkimuksen perusteella voidaan todeta, että erilaisissa organisaatioissa on entistä vahvemmin panostettava sosiaaliseen mediaan markkinoinnin välineenä. Sisällön tulee olla laadukasta, kiinnostavaa ja hyvin tuotettua. Tutkimustulokset ovat sovellettavissa muihin vastaavantyyppisiin organisaatioihin. Loppu- tulos voi olla erilainen, organisaation lähtötilanteesta riippuen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste