Sosiaalisen median markkinoinnin pikaopas aloittelijoille
Luoma, Niklas (2021)
Luoma, Niklas
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202101191356
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202101191356
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median markkinoinnin pikaopas aloittelijoille. Työn tavoitteena on rakentaa organisaatioille käsitys mitä sosiaalisen median käyttöön ja markkinointiin liittyy. Työn tarkoituksena oli tehdä pikaopas, jonka luettuaan organisaatio pystyisi aloittamaan sosiaalisen median markkinoinnin käytön. Työllä ei ole toimeksiantajaa.
Opinnäytetyö on teoreettinen työ. Opinnäytteessä paneudutaan sosiaalisen median käyttöön, esittelemällä ensimmäisenä sosiaalista mediaa ja organisaation kotisivujen tärkeyttä. Oppaassa siirrytään pian markkinoinnin ja sosiaalisen median kanavien erityskysymyksiin. Lopuksi opinnäytteessä keskitytään markkinoinnin strategiaan ja sosiaalisen median sisällöntuotantoon.
Työssä on esimerkkejä, joiden avulla organisaatio saa käsityksen sosiaalisen median sisällöstä ja vinkkejä siellä toimimiseen. Opinnäyte antaa ajankohtaista tietoa organisaatioiden käytettäväksi, josta on hyötyä sosiaalisen median markkinoinnin aloitusprosessissa tänä päivänä.
Opinnäytetyö on teoreettinen työ. Opinnäytteessä paneudutaan sosiaalisen median käyttöön, esittelemällä ensimmäisenä sosiaalista mediaa ja organisaation kotisivujen tärkeyttä. Oppaassa siirrytään pian markkinoinnin ja sosiaalisen median kanavien erityskysymyksiin. Lopuksi opinnäytteessä keskitytään markkinoinnin strategiaan ja sosiaalisen median sisällöntuotantoon.
Työssä on esimerkkejä, joiden avulla organisaatio saa käsityksen sosiaalisen median sisällöstä ja vinkkejä siellä toimimiseen. Opinnäyte antaa ajankohtaista tietoa organisaatioiden käytettäväksi, josta on hyötyä sosiaalisen median markkinoinnin aloitusprosessissa tänä päivänä.
