Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma The Helsinki Distilling Company -yritykselle

Mäkelä, Veera (2021)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Mäkelä_Veera.pdf (1008.Kt)
Lataukset: 


Mäkelä, Veera
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202101261569
Tiivistelmä
Sosiaalinen media on yksi yrityksien tärkeimmistä markkinointiviestinnän kanavista. Se mahdollistaa brändin mukaisen viestinnän ja reaaliaikaisen vuorovaikutuksen asiakkaiden kanssa.

Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona The Helsinki Distilling Companylle, joka valmistaa väkeviä ja mietoja alkoholijuomia. Työn tavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma. Toimeksiantajan markkinointiviestintämahdollisuudet ovat rajatut, sillä alkoholilaki kieltää väkevien alkoholijuomien markkinoinnin ja rajoittaa mietojen alkoholijuomien markkinointia.

Opinnäytetyön tietoperusta toteutettiin vetoketjuperiaatteella. Työssä rajattiin markkinointiviestintäsuunnitelma koskemaan toimeksiantajan sosiaalista mediaa ja keskittyvän brändin sekä brändi-identiteetin luomiseen ja ylläpitoon, sillä toimeksiantajayrityksen ei ole mahdollista markkinoida suurinta osaa tuotteistaan.
Toimeksiantajayrityksen nykytilasta sekä tavoitteista tehtiin kattavat analyysit, ja niiden perusteella muodostettiin segmentit, joille markkinointiviestintä kohdennettiin. Kaikki opinnäytetyössä tehdyt ehdotukset toimeksiantajayrityksen sosiaalisen median suunnitelmaan perustuvat näille analyyseille ja valituille segmenteille.

Opinnäytetyö toteutettiin 18.9.2020-9.12.2020.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste