Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Harjattulan Kartano ja loma-asuntomessut : Kartanon uusien palveluiden tuotekehitys ja niiden markkinointi-ideat loma-asuntomessujen ajaksi

Salminen, Niina (2011)

Avaa tiedosto
Salminen_Niina.pdf (1.706Mt)
Lataukset: 


Salminen, Niina
Turun ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011120517163
Tiivistelmä
Opinnäytetyön toimeksiantajana on Kakskerran saarella toimiva Harjattulan Kartano. Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen, ja sen tarkoituksena on kehittää Harjattulan Kartanolle uusia palvelukonsepteja vuoden 2014 loma-asuntomessujen ajaksi. Tuotekehityksen lähtökohtana ovat Porin 2008 loma-asuntomessuista tehty tutkimus, johon perustuen on määritelty muun muassa uusien palveluiden kohderyhmä sekä toimeksiantajan tavoitteet asiakaskunnan kasvattamisesta ja uusien houkuttelevien palveluiden kehittämisestä.

Opinnäytetyön teoria osuus pohjautuu kohderyhmien määrittelyyn, palveluiden tuotekehitykseen sekä markkinointiviestintään. Kohderyhmien määrittelyssä käsitellään asiakkaiden ostokäyttäytymistä sekä sopivan kohderyhmän määrittelyä uusille palveluille. Palveluiden tuotekehitys kappaleissa käsitellään tuotekehityksen eri vaiheita ja vertaillaan eri tutkijoiden määrittelemiä kehittämisen prosessimalleja. Uusien tuotekehitysideoiden etenemisessä käytettiin Komppula & Boxbergin mukaista palvelukehitysmallia. Markkinointiviestintä osuudessa tarkastellaan markkinoinnin erilaisia keinoja ja lopuksi pohdintaa siitä, mitkä olisivat Harjattulan Kartanon uusille palveluille sopivat markkinointikanavat.

Tuotoksena syntyy erilaisia messumajoituspaketteja sekä erilaisia ohjelmatarjontaehdotuksia, niin yksittäisille asiakkaille kuin messujen työntekijöille. Paketit on koottu aiempien loma-asuntomessujen kohderyhmiä ajatellen, eli pääasiallisesti yli 30-vuotiaille, niin ystäville kuin pariskunnille.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste