Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Marketing and image research : case study: Integrata Oy

Kasurinen, Tatu (2011)

 
Avaa tiedosto
Tatu_ Kasurinen.pdf (332.5Kt)
Lataukset: 


Kasurinen, Tatu
Turun ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011121918829
Tiivistelmä
Yritysten on tärkeää tehdä markkinointi- ja imagotutkimus silloin tällöin. Se antaa ensiarvoisen tärkeää tietoa yrityksen johdolle markkinoinnin kehittämisestä ja yrityskuvan kehittämisestä. Markkinointi ja imagotutkimuksen avulla yritys voi tarttua tärkeimpiin asioihin markkinoinnin ja imagon kehittämisessä ja aikaa kuin myös rahaa saattaa säästyä paljon.
Integrata Oy on henkilöstöhallinnon sovelluksiin ja palveluihin keskittynyt yritys. Integrata Oy aloitti liiketoimintansa vuonna 2008, joten 3 vuoden taipaleen jälkeen on hyvä saada selville mikä on yrityksen imago ja samalla saada uusia ideoita markkinointiin.
Tämä opinnäytetyö esittää tutkimuksesta saatuja tietoja siitä miten Integrata Oy voi parantaa markkinointiaan ja mikä on Integrata Oy:n imago B2B alalla työskentelevien ihmisten mielestä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste