Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Messuosallistuminen osana markkinointiviestinnän keinoja

Ylitalo, Kati (2012)

 
Avaa tiedosto
Ylitalo_Kati.pdf (774.0Kt)
Lataukset: 


Ylitalo, Kati
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201201111227
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä tarkastellaan messuosallistumisen hyödyntämistä osana yrityksen markkinointiviestintää. Työn tavoitteena oli tehdä toimeksiantajalle helposti noudatettava messusuunnitelma, josta selviää toimenpiteet ennen messuja, messujen aikana ja messujen jälkeen.

Teoriaosuudessa käsitellään markkinointiviestintää ja sen keinoja, joista tarkemmin menekinedistämiskeinona messuja. Tarkastelun kohteena ovat myös markkinointiviestinnän suunnittelu ja seuranta, integroitu markkinointiviestintä sekä segmentointi ja yrityskuva.

Toimeksiantaja osallistuu rakentamiseen, remontointiin ja sisustamiseen erikoistuneisiin Pytinki-messuille, jotka järjestetään Seinäjoella keväällä 30.3. – 1.4.2012. Opinnäytetyön tuloksena on messusuunnitelma, jota hyödynnetään näillä messuilla.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste