Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Hämeen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Turvallinen asiakaskokemus poikkeusaikana

Honkonen, Hanna (2021)

Avaa tiedosto
Opinnäytetyö Honkonen Hanna.pdf (2.071Mt)
Lataukset: 


Honkonen, Hanna
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202102112231
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää positiiviseen asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä ja millaisilla toimenpiteillä poikkeusaikana voidaan vaikuttaa positiivisesti asiakaskokemukseen Tawast Golf Oy:ssä. Koronaviruspandemian etätyösuosituksien kautta lisääntynyt vapaa-aika vuonna 2020 nosti golfin harrastajamääriä ennätysmäisesti. Opinnäytetyössä käydään läpi, miten poikkeusvuosi 2020 vaikutti Tawast Golfiin ja mitä tehostettuja toimenpiteitä golfkentällä toteutettiin asiakkaiden turvallisuuden takaamiseksi. Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys käsittelee asiakaskokemusta ja turvallisuutta.

Opinnäytetyössä toteutettiin asiakaskokemukseen liittyvä kyselytutkimus Tawast Golfin jäsenille syksyllä 2020. Kyselyn avulla tutkittiin, miten tyytyväisiä jäsenet olivat tehtyihin toimenpiteisiin ja mitä asioita tulisi vielä jatkokehittää tulevaisuudessa. Kyselyyn vastasi 152 jäsentä. Tutkimustulokset luokiteltiin ja analysoitiin tilastollisia menetelmiä hyödyntäen.

Tutkimustulosten perusteella voitiin todeta, että pelaaminen koettiin turvallisena Tawast Golfissa myös poikkeusaikana pelikaudella 2020. Kaikki tehostetut toimenpiteet koettiin olevan hyvällä tasolla. Parhaimpina toimenpiteinä koettiin viestintä ja etänä tapahtuneet toiminnot. Heikompina toimenpiteinä koettiin lainakärryjen ja wc-tilojen hygienia- ja siisteystaso, jotka jäävät tulevaisuuden kehityskohteiksi. Opinnäytetyön tulosten pohjalta toimeksiantaja pystyy tulevaisuudessa kehittämään toimintaa tuleville pelikausille.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste