Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

China's B2C e-commerce development and its future prospects

Jin, Guming (2012)

 
Avaa tiedosto
Guming Jin.pdf (1.278Mt)
Lataukset: 


Jin, Guming
Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201204044156
Tiivistelmä
China’s E-commerce environment is improving all the time. Consumers are getting more and more habituated to this form of consumption mode. The recent trend shows that China’s e- commerce market is booming mainly because of major enterprises’ fierce competition within Business To Customer E-commerce market. People are optimistic about B2C E-commerce which strengthens the China’s B2C E-commerce market. Even though E-commerce business in China is soaring, there still persists a problem, too.
In this thesis, an attempt has been made to analyze China’s current B2C E-commerce situation, future prospect and based on the research findings, new possible and feasible development ideas have also been proposed in order to improve the situation of B2C E-commerce in China.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste