Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Visuaalisen ilmeen suunnittelu pienelle matkailualan yritykselle : case Vtv.Can Vidal Apartamentos

Wahl, Ann-Christine (2009)

 
Avaa tiedosto
Wahl_Ann-Christine.pdf (3.116Mt)
Lataukset: 


Wahl, Ann-Christine
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2009
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-200908104109
Tiivistelmä
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä tutkitaan graafisen ilmeen suunnittelua pienelle yritykselle ja mitä kaikkea sekä suunnittelu- että toteutusvaiheessa täytyy ottaa huomioon. Lähdeteoksista ja kokemuksen kautta saatuja tietoja käytettiin pienen mallorcalaisen matkailuyrityksen Vtv. Can Vidal Apartamentosin uuden visuaalisen ilmeen ja web-sivuston luomiseen. Syynä opinnäytetyön aiheen valintaan soveltavan visuaalisen ilmeen suunnittelusta pienemmille yrityksille, kun taas isommille yrityksille tietoa oli saataville paljon. Vtv. Can Vidal Apartamentosille uuden ilmeen luomisen merkitys oli parantaa markkina-arvoa, lisätä yrityksen näkyvyyttä ja saada uusia asiakkaita. Asetettuihin tavoitteisiin pyrittiin soveltamalla lähdeteoksista saatuja tietoja pienemmän yrityksen mittakaavan sopiviksi niin käytännöllisesti kuin taloudellisestikin. Vtv. Can Vidal Apartamentosille tehtiin mm. oma markkinointisuunnitelma, SWOT- ja kilpailija-analyysi. Tulokset osoittivat, että suurien yritysten visuaalisten ilmeen suunnittelussa käytetyt toimenpiteet kannattivat myös pienemmille yrityksille. Vtv. Can Vidal Apartamentosin uusi visuaalinen ilme kuvastaa yrityksen henkeä paremmin ja antaa paremman ensivaikutelman mahdollisille asiakkaille. Samalla yritys sai myös lisätietoa omista heikkouksistaan, vahvuuksistaan ja identiteetistään, joita ei aiemmin ollut niin konkreettisesti tiedostettu.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste