Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Pk-yrityksen digitaalisen markkinoinnin vuosikello : Case Tawasta

Lindfors, Kiira (2021)

 
Avaa tiedosto
Lindfors_Kiira.pdf (867.3Kt)
Lataukset: 


Lindfors, Kiira
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202102182463
Tiivistelmä
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajayritykseni käyttöön digitaalisen markkinoinnin vuosikalenteri ja visuaalinen vuosikello. Näiden tekoa varten tutkin toimeksiantajan nykyisiä digitaalisen ja sosiaalisen median markkinointiviestinnän toimenpiteitä, sosiaalisen median kanavia ja esimerkiksi heidän asiakaskohderyhmäänsä. Tarve toiminnalliselle opinnäytetyölle, jonka lopputuloksena syntyisi yritystä hyödyttävä digitaalisen markkinoinnin vuosikalenteri ja visuaalinen vuosikello, tuli toimeksiantajayritykseltäni Oy Tawasta OS Technologies Ltd:ltä.

Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys perustui tarkasti valikoituihin ja rajattuihin kirjallisiin lähteisiin sekä muutamaan valikoituun Internet-lähteeseen. Teoriaosuudessa käsiteltiin kattavasti markkinointiviestintää käsitteenä, Inbound-markkinointiviestintää ja sosiaalisen median markkinointia. Toiminnallinen osio perustui teoriaosuuden taustatietoon ja yrityksen sisällä tekemiini haastatteluihin. Markkinointiviestinnän eri menetelmiä käyttäen rakensin yritykselle markkinoinnin vuosikellon ja vuosikalenterin.

Johtopäätöksenä voidaan todeta, että markkinoinnin vuosikellosta löytyy tutkimus- ja teoriatietoa jo suhteellisen paljon. Markkinoinnin vuosikello on ollut jo pidemmän aikaa olemassa, kuin myös sen käyttö digitaalisen markkinoinnin työkaluna. Suunnitelman myötä yrityksen valitsemia toimenpiteitä on jatkossa helpompi toteuttaa ja seurata
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste