Haku
Viitteet 1-3 / 3
Siskon Siivous Oy:n brändikäsikirja
(2020)
Työntekijöiden sitouttaminen yrityksen brändiviestintään on kasvavia markkinoinnin trendejä. Brändikäsikirja on yrityksen sisäinen työkalu, jonka avulla yrityksen henkilöstö luo yhtenäistä brändiä eli asiakkaille syntyvää ...
How to Build a Brand for a Composer: Analysing the Brand-building of Einojuhani Rautavaara from the 1950s to 2010s
(2020)
Tämä opinnäyte työ analysoi säveltäjä Einojuhani Rautavaaran (1928-2016) brändin rakentamista 1950-luvulta 2010-luvulle saakka. Einojuhani Rautavaara on 1990-luvulta lähtien kuulunut Suomen musiikkiviennin kärkinimiin. ...
Vinho viinibaarin viinikoulun markkinointi- sekä vuosisuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyö sai alkunsa kirjoittajan kiinnostuksesta viinejä ja markkinointia kohtaan. Toimeksiantajana työlle toimii turkulainen viinibaari Vinho. Työtä lähdettiin suunnittelemaan sekä rajaamaan yhdessä toimeksiantajan ...