Haku
Viitteet 1-10 / 161
Z-sukupolven kiinnostus virtuaalimatkailua kohtaan
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Z-sukupolven kiinnostus virtuaalimatkailua kohtaan. Kohderyhmä on suomea puhuvat Z-sukupolven edustajat. Z-sukupolvelliset ovat vuosina 1995–2015 syntyneet, mutta tämä tutkimus rajattiin ...
Developing warehouse managing system and procurement at company X
(2021)
The thesis is conducted in cooperation with company X, a food importer in Finland. The company is growing, resulting in the storage is running out of space and the staff working ability is low. They adopt an Enterprise ...
Tietojärjestelmän testiympäristö
(2019)
Tarkoituksena tässä opinnäytetyössä oli pystyttää Hyper-V -tekniikkaan hyödyksi käyttäen AD- (Active Directory) ja SCCM (System Center Configuration Manager) -testiympäristö, tutustua Hyper-V:n mahdollistamiin nopeisiin ...
Mobile OS: Analysis of customers' values
(2020)
The rapid development of the mobile industry since the start of new millennium led to much more extensive usage of mobile devices than desktop computers. Fast-developing technologies of wireless networking led to the ...
Artificial intelligence in technical support environments
(2020)
The insurgence of artificial intelligence within the past 1-5 years can be seen as a clear
indication of the nature of the beast. The use of artificial intelligence in technical support is
a rising prospect from multiple ...
The role of M-pesa in enabling e-commerce in Kenya
(2021)
Life in the 21st century has drastically changed with the introduction of affordable internet, smartphones and computers which has revolutionized most industries especially the retail industry. In the last decade, retail ...
Windows alustan pelit Linuxilla
(2019)
Elokuussa 2018 Valve julkaisi Steam-alustalleen yhteensopivuustyökalun, joka mahdollistaa Windows käyttöjärjestelmän pelien ajamisen Linux käyttöjärjestelmällä. Tähän mennessä on pelaamista muilla käyttöjärjestelmillä ...
Linja-autojen lähtökuittausjärjestelmä
(2021)
Tämän työn tarkoituksena oli toteuttaa web-pohjainen kuittausjärjestelmä, joka palvelee bussiyrityksen tarpeita, tehostaa työntekoa ja keskittää resurssit. Kuittausjärjestelmä ottaa kuljettajilta ajosarjojen kuittaukset ...
Aktiivisten ja passiivisten rahastojen suoriutuminen koronapandemiassa
(2021)
Opinnäytetyössä esitellään eri passiivisia ja aktiivisia rahastoja eri sektoreilta ja vertaillaan niiden suoriutumista koronapandemian aikana. Ensin vertaillaan sektoreita ja rahastoja erikseen, jonka jälkeen vertailua ...
User-centred Mobile Augmented Reality application’s concept evaluation. Case: Freshman App
(2019)
Mobile Augmented Reality applications have been making its impact on how people interact with the virtual and real worlds using their smartphones. Some of the most famous examples of good design MAR applications are ...