Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Arcada
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Arcada
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Marknadsföringsmixen tillämpad på en teaterproduktion

Nickström, Ira Paulina (2012)

 
Avaa tiedosto
EXAMENSARBETEnickstrom.pdf (2.674Mt)
Lataukset: 


Nickström, Ira Paulina
Arcada - Nylands svenska yrkeshögskola
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205107488
Tiivistelmä
Tässä lopputyössä olen sovittanut Philip Kotlerin 4P markkinointi mallin teatteri tuotan-toon. Yleinen markkinointi malli on muokattu ja muutettu niin, että se sopii tapaukseen Klockriketeaternin Vanja –eno tuotantoon. Menetelmä, jota käytetään, on kuvaileva ta-paustutkimus. Ongelmina tutkitaan puutteelinen talous ja asenteita, joita vapaalla teatteri kentällä on markkinointia kohtaan. Niinpä markkinointi on kustannustehokas ja taidetta huomioon ottava. Työn tarkoitus on näyttää miten markkinointi malli voidaan sovittaa teatterituotantoon ja miten se antaa kokonaiskuvan tuotannon markkinoinnista. Tarkoitus on myös, että tämä työ toimisi esimerkkinä siitä, miten markkinointi mallia voidaan so-vittaa mihin tahansa teatteri tuotantoon.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste