Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sähköisen markkinoinnin kehittäminen : Case Jyväskylän Hotellipalvelut Oy

Haverinen, Pekka (2012)

 
Avaa tiedosto
Haverinen_Pekka.pdf (1.307Mt)
Lataukset: 


Haverinen, Pekka
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205208882
Tiivistelmä
Työn tavoitteena oli kehittää Jyväskylän Hotellipalvelut Oy:n sähköistä markkinointia laatimalla ja osittain toimeenpanemalla sähköisen markkinoinnin strategia. Strategian keskeisiä tavoitteita olivat sähköisen näkyvyyden ja saatavuuden parantaminen sähköisen markkinoinnin työkalujen avulla. Lisäksi tavoitteena oli parantuneen sähköisen markkinoinnin ja saatavuuden avulla tehdä lisämyyntiä.

Opinnäytetyö oli luonteeltaan toiminnallinen kehittämistyö. Työ jakaantui kolmeen vaiheeseen: taustatyöhön, toteutukseen ja tulosten analysointiin. Taustatyönä kartoitettiin toimintaympäristö ja analysoitiin yrityksen sähköisen markkinoinnin lähtötilanne. Saatujen tietojen perusteella hahmotettiin yrityksen kehittämiskohteet ja määriteltiin tavoitteet. Sen jälkeen toteutettiin sähköisen markkinoinnin kehittämistoimet. Hakukoneoptimointi nousi työn aikana tavoitteiden saavuttamisen kannalta tärkeimmäksi sähköisen markkinoinnin keinoksi. Toteutusvaiheen jälkeen kerättiin tietoa sähköisen markkinoinnin toimenpiteiden vaikutuksista kävijäseurantatyökalun avulla ja yrittäjän kokemuksien kautta.

Opinnäytetyö saavutti sille asetetut tavoitteet. Sähköisen markkinointistrategian toteutuksen myötä yrityksen näkyvyys ja saatavuus sähköisesti parantuivat selkeästi. Sähköinen myynti lähti hyvin käyntiin, ja sen voidaan ennakoida kasvattavan käyttöastetta pidemmälläkin aikavälillä.

Toimeksiantaja sai työstä tavoitteiden täyttymisen lisäksi runsaasti tietoa sähköisen markkinoinnin jatkokehitystä varten. Työn aikana kerättyjen kävijätilastojen ja esiin nousseiden jatkokehitystarpeiden avulla yritys voi laajentaa näkökulmaansa sähköisestä markkinoinnista kohti kokonaisvaltaista sähköistä liiketoimintaa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste