Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Asiakaskysely aluehoitajien vastaanottotoiminnasta Äänekosken ja Suolahden terveysasemilla

Kautto, Minna; Samula, Marketta; Salminen, Maija (2012)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
kautto_minna.pdf (880.1Kt)
Lataukset: 


Kautto, Minna
Samula, Marketta
Salminen, Maija
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205168463
Tiivistelmä
Opinnäytetyömme tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden kokemuksia vuonna 2009 Äänekoskella ja Suolahdessa
aloitetusta aluehoitajien vastaanottotoiminnasta. Tutkimuksen kohderyhmänä olivat aluehoitajan vastaanotolla asioivat asiakkaat.
Tutkimuksen toteutimme kvantitatiivisella, eli määrällisellä tutkimusmenetelmällä. Kysely toteutettiin paperilomakkeilla, jotka sisälsivät 16 strukturoitua, suljettua kysymystä ja kaksi avointa kysymystä. Tutkimuksen ajankohdaksi valittiin joulukuu 2011. Asiakkaat vastasivat kyselyyn aluehoitajalla käynnin jälkeen,mutta kyselyyn oli mahdollista vastata myös kotona ja postittaa vastaukset viikon sisällä vastaanottokäynnistä.
Aineisto analysoitiin SPSS -ohjelmalla. Tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa asiakkaiden kokemuksia
aluehoitajien palvelusta, asiantuntijuudesta ja kehittämistarpeista.
Kyselylomakkeista saatujen tulosten mukaan aluehoitajien ammattitaito koettiin hyvänä. Asiakkaat olivat
myös tyytyväisiä aluehoitajalta saamaansa palveluun ja jatkohoidon ohjeistukseen. Kehittämistä toivottiin
Suolahden vastaanottotiloihin. Lisäksi toivottiin ajan tasalla olevia yhteystietoja aluehoitajille.
Toivomme, että tutkimuksestamme on hyötyä toimeksiantajalle, joka pystyy asiakkailta saadun palautteen
kautta kehittämään vastaanottotoimintaa entistä paremmaksi
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste