Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

ENEMMÄN ELÄMÄÄ – SISÄLTÖMARKKINOINTIA YRITYSBLOGILLA : Case LivingStone Kodit Inspiraatio

Filtness, Pirkko (2012)

 
Avaa tiedosto
filtness_pirkko.pdf (1.612Mt)
Lataukset: 


Filtness, Pirkko
Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205188798
Tiivistelmä
Sisältömarkkinointi sosiaalisessa mediassa on merkittävä osa-alue tämän päivän markkinoinnissa. Jokaisen yrityksen olisi hyvä olla näkyvissä Internetissä saadak- seen Share of Mindia, eli päästäkseen ihmisten tietouteen ja ajatuksiin sopivaa tuotteen/palvelun tarjoajaa valittaessa.
Opinnäytetyön tarkoituksena oli esitellä aloittelevan yrityksen markkinointia sosiaa- lisessa mediassa yritysblogin avulla. Kivitaloja rakentava yritys aloitti toimintansa elokuussa 2011 ja samaan aikaan perutettiin yritysblogi LivingStone Inspiraatio. Yrityksen sisältömarkkinointi on rakennettu yritysblogin ympärille, vaikkakin tukena on käytetty myös muita sosiaalisen median sovelluksia.
Sisältömarkkinointi on pitkäjänteistä toimintaa, jonka tulokset ovat nähtävissä vas- ta pitkähkön ajan kuluttua. Sisältömarkkinoinnissa ei tehdä suoraa markkinointia kuluttajille, vaan siinä pyritään rakentamaan epäsuorasti ammattitaitoista ja luotet- tavaa yrityskuvaa. Koska sisustaminen ja arkkitehtuuri liittyvät kivitalorakentami- seen, valikoituivat nämä yrityksen sisältömarkkinointiblogin aiheiksi.
Teoriaosuudessa käydään läpi sosiaalista mediaa ja eri markkinointitapoja, joita siellä voi toteuttaa. Vaikka yritys on markkinoinnissaan käyttänyt myös perinteisen markkinoinnin keinoja, koostuu se kuitenkin pääosin sisältömarkkinoinnista ja sen eri muodoista. Koska Internetissä voi analysoida melkein kaikkea toimintaa, on sisältömarkkinoinnin tehoa ja muita tunnuslukuja mahdollista seurata reaaliajassa. Tämä mahdollistaa nopean reagoinnin ja tilanteiden hyväksikäytön, jotta haku- koneosumat saa maksimoitua.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste