Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Asiakaspalvelun toteutus linjasaneerauskohteessa

Pulkkinen, Mira (2012)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Pulkkinen Mira.pdf (5.013Mt)
Lataukset: 


Pulkkinen, Mira
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205249663
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tilaaja oli Are Oy, joka tarjoaa korjausrakentamisen palveluja, kiinteistöpalveluja, teollisuuden palveluja ja talotekniikkapalveluja toimisto-, liike-, teollisuus ja asuinkiinteistöille. Are Oy on jakautunut eri toimialueisiin joita ovat kiinteistöpalvelut ylläpitoon, huoltoon ja korjausrakentamiseen, sekä talotekniikkaurakointi uudis- ja korjausrakentamiseen. Opinnäytetyö on tehty Are Oy:n Jyväskylän kiinteistöpalvelujen korjausrakentamisen yksikölle.
Opinnäytetyössä kysyttiin kolmen taloyhtiön osakkailta, hallitusten puheenjohtajilta, isännöitsijöiltä, valvojilta ja Are Oy:n Jyväskylän korjausrakentamisen yksikön toimihenkilöiltä palautetta tapahtuneiden linjasaneerauksien asiakaspalvelusta ja tiedottamisesta sekä tiedotteista ja tiedotuskanavista. Näiden palautteiden pohjalta kehitettiin tiedotteita ja asiakaspalvelua. Tässä opinnäytetyössä ei käsitellä tarkemmin urakoitsijoiden, isännöitsijöiden ja valvojien välistä viestintää, samoin kun ei myöskään yrityksen sisäistä viestintää. Tässä opinnäytetyössä kohdistuttiin urakoitsijan ja osakkaiden väliseen viestintään ja tiedottamiseen. Tuloksiksi saatiin, että kahdessa taloyhtiössä asiakaspalvelu ja tiedottaminen onnistuivat hyvin ja yhdessä taloyhtiössä erittäin huonosti. Suurimmat epäonnistumiset olivat vähäiset asiakaspalveluresurssit ja pitämättömät lupaukset. Tiedotepohjia päästiin myös kehittämään parempaan suuntaan.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste