Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyyden merkitys vähittäiskaupassa

Mäkelä, Hanna (2011)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Makela_Hanna.pdf (373.2Kt)
Lataukset: 


Mäkelä, Hanna
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205168520
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena oli asiakastyytyväisyystutkimus. Tutkimus tehtiin Glitter IsoKarhulle maaliskuun 2011 aikana. Tutkimukseen osallistui 103 myymälän asiakasta. Heiltä kysyttiin asiakaspalvelun laadusta, tuotteista ja heidän odotuksistaan myymälää kohtaan. Tutkimus suoritettiin kyselylomakkeella.

Pääasiassa myymälä sai positiivista palautetta. Erityisesti asiakaspalveluun oltiin erittäin tyytyväisiä. Suurin osa vastaajista koki myös, että heitä palvellaan henkilökohtaisesti.

Myös myymälän valikoima sai hyvää palautetta. Suurin osa vastasi myös valitsevansa myymälän juuri mieluisien tuotteiden takia.
Parannusta toivottiin lähinnä tuotteiden hinta-laatusuhteelle. Lisäksi tuotevalikoimaan toivottiin lisää värejä ja tiettyjä yksittäisiä tuotteita.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste