Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma elintarvikekioskille

Mäntykoski, Ilkka (2012)

 
Avaa tiedosto
Mantykoski_Ilkka.pdf (364.7Kt)
Lataukset: 


Mäntykoski, Ilkka
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012060411541
Tiivistelmä
Tämän toiminnallisen opinnäytetyössä oli tarkoitus tehdä toimiva markkinointi-suunnitelma elintarvikekioskille, joka ei halua julkistaa nimeään. Tätä työtä ennen ei ollut kyseisellä yrityksellä käytössään markkinointisuunnitelmaa, joka on johtanut markkinointia koskeviin ongelmiin.

Tässä työssä oli tavoitteena kehittää yrityksen markkinointia, ja tavoitteena oli teoreettisen viitekehyksen avulla kehittää uusia ajatuksia kioskin markkinointiin. Tulevaisuudessa olisi näin ollen tätä työtä pohjana käyttäen mahdollisuus päivittää muutosten tapahtuessa yrityksen omaa markkinointia muun liiketoiminnan kanssa.

Opinnäytetyö sisältää lähtökohta-analyysin, jonka avulla selvitetään, minkälainen toiminta ympäristö on ja minkälainen kilpailutilanne alalla on. Lisäksi työssä on markkinoinnin teoriaosuus, jossa etsitään keinoja kehittää markkinointia. Toteu-tusosuudessa kerrotaan, kuinka kaikki valinnat koskien tätä työtä on tehty, ja seli-tettään, mitä toiminnallisella opinnäytetyöllä tarkoitetaan sekä ehdotetaan, miten yritys voi hyödyntää tätä opinnäytetyötä omassa markkinoinnissaan.

Opinnäytetyön avulla toimeksiantaja sai uuden markkinointisuunnitelman, jota hyväksi käyttäen on yrittäjän helpompi löytää omat ongelmat ja vahvuudet, ja tehdä omat toimet markkinoinnin edistämiseksi. Toimeksiantaja voi tulevaisuudessa kehittää liiketoimintaa markkinointia avuksi käyttäen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste