Login: Javascript is not enabled for your web browser. Please use the non-Javascript Login.

Automated Customer Support System
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Degree Programme in Information Technology, ylempi AMK
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Degree Programme in Information Technology, ylempi AMK
  • Näytä viite

Automated Customer Support System

Nousiainen, Rikhard (2012)

 
 
Tweet Tiedostoon pääsyä rajoitettu
 
Tiedostoon pääsyä rajoitettu
Avaa tiedosto
Nousiainen_Rikhard.pdf (3.018Mt)
Lataukset: 


Nousiainen, Rikhard
Tampereen ammattikorkeakoulu
2012
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012060411520
Tiivistelmä
Kun ohjelmisto laitetaan jakoon koko maailmalle, asiakastukea tarvitaan käyttäjille. Asiakkaat tarvitsevat apua moniin eri ongelmiin aina asennuksista hyvinkin yksityiskohtaisiin virheilmoituksiin. Asiakastuki on yleensä kuormitettu niin täyteen, että asiakas joutuu jonottamaan ja odottamaan omaa vuoroaan ongelman korjauksessa. Automaatiolla voidaan vähentää tätä odottamisaikaa, sillä asiakas voi löytää ongelmaansa ratkaisun ennen yhteydenottoa tukihenkilöön. Tämä tosin edellyttää järjestelmää, jossa asiakkaat voivat löytää ratkaisuja ongelmiinsa hakukoneen avulla antamalla ongelmansa avainsanoja hakusanoiksi. Usein asiakastuessa ratkaistaan samaa ongelmaa useita kertoja ja tämä kuormittaa ja työllistää asiakastukea turhaan. Kun automaattinen järjestelmä on olemassa, asiakas löytää ongelmaansa ratkaisun suoraan.

Järjestelmä pohjana toimii verkkopalvelu, joka tarjoaa käyttäjille helpon pääsyn tietokantaan josta vastaukset heidän esittämiin kysymyksiinsä palautetaan. Käyttöliittymä toimii itsepalvelu portaalina asiakkaille, joten asiakastuen ei tarvitse kuin ylläpitää palvelua ja ohjata käyttäjät käyttämään järjestelmää.
 
Kokoelmat
  • Degree Programme in Information Technology, ylempi AMK
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus